Nowinki

Welcome to Laboratorium X-21

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

Bravely Default

Sölve

Piorun ekipy
Dołączył
27 Grudzień 2016
Wiadomości
1,033
Punkty z reakcji
78
Punkty
48
Lokalizacja
Brokilon
Jak się domyślacie (bądź też nie), gra jest duchowym następcą serii Final Fantasy, a dokładniej – The 4 Heroes of Light, która została wydana na Nintendo DS. Ukazała się w 2012 roku w kraju Kwitnącej Wiśni. Japończycy dołożyli wszelkich starań, by nasze odczucia estetyczne były na jak najwyższym poziomie. Produkcją zajęli się ludzie z Silicon Studio, muzyka została skomponowana przez Revo, a postaci zaprojektował Akihiko Yoshida, którego prace możecie znać też z innych gier Final Fantasy. „No dobra, ale co z tego?”. Co oznacza bycie duchowym następcą serii Final Fantasy? Dostajemy dopracowany, grywalny produkt z wciągającą fabułą i zachęcającymi do dalszej rozgrywki wyzwaniami (chociaż tutaj mógłbym ze sobą polemizować na temat niektórych FF). Powiem więcej – jest to jedyny JRPG, który wessał mnie na tyle godzin (nie wliczając w to Fire Emblem – Awakening).

Gra wita nas cutscenką, w której poznajemy każdego z bohaterów gry. Widzimy Agnes, westalkę wiatru, Ringabela – człowieka cierpiącego na amnezję, Edeę, córkę bieżącego władcy księstwa Eternii, a także Tiza – prostego wiejskiego pasterza, który jako jedyny przeżywa zagładę wioski. Każdy z bohaterów posiada nieco inne statystyki, co w połączeniu z systemem klas i subklas daje mnóstwo możliwości rozwoju. Możemy stworzyć potężnego woja, który będzie potrafił czarować, jak i przyzywacza z umiejętnościami złodzieja. System ten zachęca gracza do testowania każdej możliwej kompozycji. Bossów jest bez liku, a każdy wymaga innej taktyki, ma swój odrębny, niepowtarzalny styl. Jeśli się nie dopasujemy, nasza grupka bohaterów polegnie, nim się obejrzymy. Do dyspozycji mamy mnóstwo przedmiotów, które urozmaicają nam rozgrywkę. Bronie możemy podzielić na: miecze, topory, włócznie, różdżki (wraz z pałkami), laski, sztylety, łuki, katany oraz kastety. Jak widać, jest czym się bronić. Są również zbroje, szaty, tarcze, mikstury i wiele innych przedmiotów – ciężko je wszystkie wypisać, więc pozwólcie, że tutaj odpuszczę.

W grze spędziłem mnóstwo niezapomnianych chwil. Nieprzespane noce wcale mnie nie dołowały, wręcz przeciwnie, bardzo dobrze maksowało mi się kolejne postaci. Grę tę polecam wszystkim fanom japońszczyzny, którzy nie zrażają się fabułą na kilkadziesiąt godzin.
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Back
Top